Monday, November 5, 2012

~ A.W.A.K.~

Hi & Assalamualaikum..




A.W.A.K.

awak pernah hadir dalam hidup saya..

awak pernah membuat saya bahagia..

awak selalu buat saya senyum..

awak ada di saat saya sedih @ gembira..

saya suka bercerita dengan awak...

hobi kita sama..minat juga sama.. pemikiran juga sama.. macam ada chemistry..

seperti molekul air dimana ianya terikat dgn hydrogen bonding..sgt kuat..

awak selalu dedicate lagu yang mmg kena sgt dgn situasi kita..

saya suka bila mana saya menjadi priority dalam hidup awak..

selalu dapat mesej/call dari awak tanpa saya cari awak terlebih dahulu..

saya suka bila semua benda saya tahu pasal awk..

dan awak pun tahu semua pasal diri saya..



TAPI.............itu dulu...



sekarang semuanya dah takde..

saya bkn lagi priority awak..dan awk bukan lagi priority saya..

saya sedih, gembira, suka, duka pun awak dah tak ada..

ye..saya mengaku..kadang-kadang saya rindu..

rindu masa dulu dimana ianya xkan mungkin kembali..

ianya hanya tinggal kenangan antara awak & saya..
 
saya redha..pahit tapi inilah hakikat kehidupan..

tak semua yang kita nak kita akan dapat..

kita bertemu bukan kena pada masa, waktu & keadaannya..

saya bukan jodoh awak..awak bukan jodoh saya..

saya ditakdirkan bersama dia.. awak ditakdirkan bersama dirinya..

saya akan ikut cakap awak..

saya akan lupakan awak...

 & saya akan cuba hidup bahagia di samping dia yg sentiasa berkorban, menyayangi & tak pernah jemu mencintai saya..

dan usaha saya itu mungkin telah membuahkan hasil..

kerana saya telah terbiasa tanpa awk dlm hidup saya..

kerana saya telah sedar & nampak keikhlasan dia membahagiakan saya..

saya cuma harap walau dimana jua awak berada, awak akan bahagia sepertimana saya cuba utk bahagia..

saya tau awak bahagia kerana ramai di luar sana yg menjadi pengganti saya..

semoga awak dapat capai segala impian awak..

saya akan sentiasa mendoakan diri awak dari jauh..

kita mungkin pernah bertemu di satu titik masa..

& mungkin ianya sekejap cuma..

suatu hari di lain masa mungkin kita akan bertemu lagi..

tetapi dengan haluan yang sudah berbeza.. 

cuma saya harap bkn dlm masa terdekat ini..

takut kenangan lama merobek hati..

dan takut keadaan sangat awkward  antara kita..






p/s: walau awak block saya di FB, saya tau awak akan stalk saya di sini.. mungkin.. ;)

No comments:

Post a Comment

Miss Honey © 2013 | Best Viewed with GOOGLE CHROME | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿