Saturday, April 27, 2013

~Ular~

 Hi & Assalamualaikum...




Semalam mimpi ngeri.. mimpi diserang 3 ekor ular...


ular pertama tu warna hitam kuning... yg paling berbisa tu..dalam mimpi tu, ular tu liar & ganas.. dia patuk kepala belah kiri saya.. terasa macam real ok.. dengan rasa bisa ular tu menular ke seluruh badan sekali.. masa tu punya la kuat semangat & geram, ntah dari mana keberanian saya dtg, saya pegang ular tu, saya tarik sekuat hati badan dia, sampai putus dua.. giler kentang berani kannnn... huhu..so, lepas ular tu mati, saya dlm keadaan lemah & pening cuba cari bantuan.. bgtau along..cuba call ambulans sendiri.. tekan 999 ok..hahhaha





tetiba dalam keadaan lemah tu, datang pulak ular kedua.. warna putih hijau kot.. i can't remember..  tapi just tekan & penyet dengan kaki sampai ular tu pengsan.. pastu adik laki letak mana ntah, pastu ilang.. agaknya ular tu baru tersedar dari pengsan kot..hahahahaa





ular ketiga ular lidi..halus & laju gerakan dia..tapi ular ni macam acah je.. bila dekat, dia lari balik..huhu






walau apa pun, serius saya jadi fobia dgn luar..it's so scary ok..even hanya mimpi tapi rasa nyawa di hujung tanduk, rasa takut sangat..yela... rasa x ready lagi nak mati.. banyak dosa & x sempat bertaubat lagi.. masa tu ingat Allah SWT je.. :(





orang kata kalau mimpi kena patuk ular, org nak masuk meminang, kawen & etc.. tu org org tua cakap la.. tapi kalau org agama, dorang cakap kalau mimpi binatang berbisa ni berkait dgn sihir.. Nauzubillahiminzalik..  semoga saya dijauhkan daripada perkara-perkara tu.. takut... hmmmmmm





No comments:

Post a Comment

Miss Honey © 2013 | Best Viewed with GOOGLE CHROME | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿