Sunday, November 25, 2012

:: November::

Hi & Assalamualaikum..


pejam celik..pejam celik..kejapnye rasa masa berlalu.. huhu.. it's the end of november pun.. excited.. tak sabar..berdebor..serabut..semua perasaan ada..huhu.. by the way tadi terjumpa satu benda yg interesting lah..hehe




Personaliti Warna

Bulan November

Emas
Kamu seorang yang tahu apa yang kamu lakukan, yang mana betul dan silapnya. Kamu juga seorang yang mudah bergaul dengan sesiapa saja dan ceria serta tak suka bersedih biarpun pelbagai masalah yang menimpa. Dalam soal percintaan, kamu sukar berjumpa dengan orang benar-benar kamu sukai tapi sekali kamu menemuinya pasti tidak akan kamu lepaskan begitu saja. Bila sekali gagal, sukar untuk kamu jatuh cinta lagi untuk kali yang seterusnya dalam tempoh yang lama.




ermmm..that's totally me kot..haha..especially this..


Kamu juga seorang yang mudah bergaul dengan sesiapa saja dan ceria serta tak suka bersedih biarpun pelbagai masalah yang menimpa. 


ya..memang saya mudah mesra dgn orang.. tapi sbb kebaikan & mesra saya ni la ramai lelaki jatuh hati..erkkkk!!! *btul kot..kalo x layan kata sombong..kalo layan, makin menggatai..ape pon x bleh..haha* dan memang betul if ada masalah duit, masalah ngan boyfriend or etc, i prefer to just keep it to myself..simpan dlm hati..pura2 ok depan semua org..padahal hakikatnya hati resah, membengkak & sumpah seranah..last last burst out tears baru okey.. itulah cara saya menyelesaikan masalah..hahaha.. nanges je tau kannnn..huhu




and this is also true..definitely.. ;)


 Dalam soal percintaan, kamu sukar berjumpa dengan orang benar-benar kamu sukai tapi sekali kamu menemuinya pasti tidak akan kamu lepaskan begitu saja. Bila sekali gagal, sukar untuk kamu jatuh cinta lagi untuk kali yang seterusnya dalam tempoh yang lama.



haah..memang saya susah nak jumpa orang yg saya betul-betul suka..sekali saya tersuka dia, sampai bila-bila pon akan suka & x akan lupa.. sekali sayang, tetap dihati sampai bila-bila..mulut mungkin kata tidak..tapi dihati Tuhan saja yg tahu.. *mendalam makna tu..ahaksss* ..;)




p/s: lagi 3 hari..i'm hoping that someone will msj/call wish that important day.. ermm.. not too hope.. coz i don't want to be upset & disappointed.. lagi 3 weeks.. oh nervous.. (@_@)

No comments:

Post a Comment

Miss Honey © 2013 | Best Viewed with GOOGLE CHROME | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿