Sunday, May 26, 2013

~ Faham~

 Hi & Assalamualaikum..




Awak memang x kan faham saya sampai bila-bila kan?

saya diam, awak diam.

memang patut saya yang terasa hati.

Awak x pernah cuba untuk menjernihkan keadaan.

selalu mengelak bila berbincang.

saya fed up.

Bukan awak tau pun saya xnak ikut semalam sebab sibuk siapkan order customer takut x sempat siap kan?

Bukan awak tau pun saya berkorban masa & tenaga siang & malam utk cari duit sbb nak kawen kan?

Bukan awak tau semalam saya x sihat, saya puasa, buka makan maggi je kan?

Tau kenapa awak x tahu?

Sebab awak x pernah nak ambil peduli pasal saya.

Sebab awak x caring pasal saya.

Sebab awak tak pernah mengerti diri saya yg selalu dahagakan perhatian & kasih sayang.

Bila awak nk something dari saya, baru awak cari saya.

Da gado, tapi buat macam xde pape berlaku.

Awak x paham betapa sedihnya hati saya.

Seharian saya menangis.

Sedih dengan perangai awak.

Tak pernah berubah.

Awak x penah merasa betapa penat & susah cari duit.

Awak bukan tau saya sedih sbb saya dapat berita pak sdare saya ada 4 ketumbuhan dalam otak & kalau operate pun sama ada koma, hilang ingatan or gila seumur hidup.

saya ada awak. tapi awak bukan tempat saya mengadu.

Awak xde masa saya perlukan seseorang untuk bercerita & meluahkan perasaan.

Kenapa???

Sebab awak tak pernah mengerti saya.

Tapi tuhan tu maha adil..

Dia tahu saya sedih..

Dia hantar seseorang untuk saya..

Tanpa disangka ada seorang hamba Allah SWT call saya..

& hiburkan hati saya..

Jadi pendengar & tempat saya bercerita & meluahkan rasa..

Saya terharu sbb ada lagi orang masih ingat pada saya..

dan bertanya khabar serta peduli hal diri saya..

sedangkan awak entah di mana..



p/s: Terima kasih Allah SWT kerana meminjamkan aku seseorang sebagai penawar duka, tempat kurangkan perasaan beban di hati.. Semoga Engkau murahkan resekinya, lindungi dirinya, & bahagiakan dirinya walau di mana dia berada.. Terima kasih sahabat kerana masih mengingati diri ini.. walau kita jarang berhubung, hanya bertanya khabar, itu sudah cukup uk membuat diri ini rasa dihargai. At least there's someone out there who care about my existence.. thank you Encik Peneman ke Wedding Adik Faz.. :)

No comments:

Post a Comment

Miss Honey © 2013 | Best Viewed with GOOGLE CHROME | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿