Tuesday, June 14, 2011

~Jalan2 itu penting.. :P ~

Hi & assalamualaikum..

How are you peeps?? Aku harap korg ok2 jer.. heh.. kalo korg rajin melawat blog aku yg x besh ni, ribuan terima kasih aku ucapkan.. :)

Okay.. since da lama aku x update blog, aku nak share ngan korg ape yg aku wat dlm 2-3 ari ni.. hujung minggu aritu, ari sabtu aku keje..so,on Sunday la baru aku free.. memandangkan ahad tu aku free, aku membuta le sampai ke tengahari..kehkehkeh.. :P.. serious dowh..malas gila aku nak bangun sbb da 3-4 ari aku duk angkat besi2 + barang yg berat segala, which is actually men’s work..abeh sakit pinggang & segala urat saraf aku.. tp xpe..at least, aku dapat buktikan bahawa pompuan yg lembik, cute mute, diva mcm aku ney (kahkahkah..perasan!! :P) dapat wat keje2 berat yg ade laki pon x snggup nk wat..heeee.. :P

Ok..jom sambung cite..lepas bangun tido, mood mengemas umah aku pon m’buak2.. aritu, aku & housemate aku, zati bekerja keras la mengemas umah.. abeh semua pelosok umah kitorg wat operasi..kehkehkeh.. tgh2 mengemas tu, kitorg planning la nk gi jalan2 sbb boring + nak reward ourself yg penat bekerja ney.. memandangkan hanya aku & dia berdua je duk umah, wajarla kitorg kuar kan?? xkn aku nk hadap muka dia & dia hadap muka aku jer spnjang ari??kehkehkeh.. :P. .. lagipon da lama kitorg x dating b'2..hehe...so we all decide nk pergi b’libur kat Jusco Cheras Selatan.. huhu.. 1st skali, tempat yg kitorg tuju mestila port makan kannn.. abeh sgale tenaga bekerja keras kemas umah, so b4 jalan2 kena la top up dulu tenaga kudrat ni..kihkihkih.. kitorg pilih nk makan steamboat kat Johny’s.. so aku xnk ckp byk, korg layan jela piccas ney k.. :)


aku... :)



mak cik zati..my bff+ housemate.. :P



this is da reason why i love steamboat kat Johny's.. sos dia yg sedap.. :)



our food.. nyum nyum.. :)



cik zati menunjukkan skill memasak..hehe



giliran aku plak tunjuk skill memasak... yo yo o je..rebus je pon.. :p



kitorg men campak aje ape yg ade ke dlm periuk mendidih ni..kihkihkih.. :P



gambar ngn ayaq wajib ada kalo pi makan mana2..haha



part yg aku paling suka..celup2 dlm sos pastu masuk mulut...aku x pndai guna chopstick..so aku mkn men hentam aje..haha :P



haaa.. that's me.. in da toilet.. :P


later on, after mkn, kitorg gi cari tiket wayang..da lama x tgk wayang mengidam la jugak gakk..heh.. kitorg beli tiket 'super 8'.. pastu kitorg gi la shopping2 sket kat dlm jusco..kebetulan aritu last day sale.. so mak cik zati mmg m'borong sakan la...kihkihkih.. pastu kitorg pergi pray..lepas pray, lepak jap minum2 kat orchid bistro..pastu gi pulun beli novel kat popular..hahaha..owhh..da lama gila aku x baca novel..harus la lepas gian.. :P.. then tgk wayang..cite tu agk best jugak.. kelakar... da most important thing is that, i've fun that day.. :)

No comments:

Post a Comment

Miss Honey © 2013 | Best Viewed with GOOGLE CHROME | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿