Tuesday, June 14, 2011

~jom kita memasak~

Hi & assalamualaikum..

semalam aku puasa..so bile puasa ney, mcm2 la pulak aku mengidam kan..tgk buku resipi yg ade gambar cantek2 pon aku boleh terliur..haha.. & mood nak masak mcm2 pon dtg.. so, lepas abeh kerja, kitorg pergi la ronggeng kat pasar malam jap.. aku beli ape yg patut.. so, korg tgk la hasilnya ape yg aku + zati da wat... :)



spagetti 'angel hair' wif carbonara sauce.. :)



this is black pepper steak yg x brape nk steak..daging mahal wei.. plus kitorg nk b'diet..so potong daging tu kecik2 camney je..& then panggang.. hehe



ni mushroom black pepper sauce yg dimakan b'sama daging yg x brape nk jadik steak td.. :P



ni la campuran daging & mushroom black pepper sauce .. yummy!!



kitorg makan byk giler semalam sampai t'bungkang..kahkahkah.. but da most important thing is that, kitorg dpt 2 hidangan yg lazat dgn hanya mengeluarkan belanja sebyk rm26.. kalo pergi order kat kedai mau abes brape ni.. da la xley refill kan...& kadang2 western food tu x kena ngan selera kita.. disebabkan aku cerewet ngan western food, so better aku wat sendiri.. yang penting belanja sket, tp melantak banyak.. hehe.. :)

p/s: kalo korg nk b'tanya tentang resipi ni, dialu2kan..hehe.. :)

No comments:

Post a Comment

Miss Honey © 2013 | Best Viewed with GOOGLE CHROME | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿