Monday, June 20, 2011

~lelaki oh lelaki~

lelaki oh lelaki
kau kenapa ego tak bertempat
orang bg nasihat & pendapat supaya kau dengar
supaya kau pikir
baik buruknya apa aku cakap

lelaki oh lelaki
kenapa kau suka buat aku menderita??
kenapa lepas kau curi hati aku, kau dapat, kemudian kau buang je
oohhh!! mentang2 la aku terima kau
kau buat aku sesuka hati kau ekkkk..

lelaki oh lelaki
kenapa susah sangat aku nak paham perangai kau
kau buat sesuka hati kau je
tak pernah nak pikir perasaan aku
ape??kau ingat aku ni boneka or patung yg takde perasaan ke??
kau ignore aku
kau buat tak tahu seolah-olah aku ni langsung tak wujud dlm hidup kau
kenapa hah!!!

lelaki oh lelaki
kau tak pernah nak hargai aku kan
sehingga lah saat kau kehilangan aku baru kau nak sedar kan??
sudah terhantuk baru tergandah
jangan sebab ego kau & konon2 maruah kau yang tinggi sangat tu
kau hilang semua benda yg kau sayang

lelaki oh lelaki
aku marah sbb aku sayangkan kau
aku tak marah kalo ape kau buat tu mendatangkan faedah
tapi aku marah kalo kau x berusaha utk perbaiki hidup kau
aku marah kalau kau terlalu dimanjakan samapaikan tak sanggup utk bersusah payah dlm mengharungi kehidupan
kau ingat ape??rezeki datang b'golek?
heiii!! kau x cari xkan datang la rezeki tu
kau usaha baru kau dapat

lelaki oh lelaki
aku marah kalo kau x matang
aku marah kalau kau x pikir masa depan
aku marah kalau time aku serius, kau main2
sape x bengang kan??
salah ke aku tegur utk kebaikan kau??
salah ke aku nasihatkan kau??
salah ke kalau kau dgr pendapat aku??

lelaki oh lelaki
aku x kisah kau x hensem mcm ryan reynolds pon
aku x kisah kau x kaya mcm donald trump pon
aku x kisah kalo kau x boleh nak jadi romantik mcm seth dlm cite nora elena pon
aku just nak kau hargai aku..sayangi aku..cuba utk bahagiakan aku..
aku x mintak cincin emas pertama pon..
aku just nak bahagia je.. bahagia...
itu aje..
aku nak bahagia selama-lamanya dgn kau..
itu dah cukup buat aku...


coretan:
seorang makhluk bernama wanita..

2 comments:

Rtp Farra Arisha said...

fitrah lelaki memang sebegitu kann.
jgn marah2 and keep chill ok!

~Miss Honey~ said...

haisshhh...mmg kena byk bsabar... :P

Post a Comment

Miss Honey © 2013 | Best Viewed with GOOGLE CHROME | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿