Saturday, July 28, 2012

Untuk kamu.. :)

Hi & Assalamualaikum...




Untuk 'kamu-kamu' yang pernah hadir dlm hidupku & pernah membahagiakanku walau seketika cuma.. :)




orang kata, jangan bermain api..tapi mungkin hati ini sukar dikawal..selalu rasa sunyi..dulu aku begini...




i love to take a risk..i love to try..





but now i realize that, it was just wasting time.. money.. & even worst, perasaan sendiri terseksa at the end.. because we will be ignored at the end.. dicari hanya bila perlu & utk kepentingan diri sendiri sahaja.. & it feels like useless.. it's hurt u know.. knowing that he's actually happy with the others & he just used u..& then i realized this..





totally true.. :)




that's why i've decided to stop any kind of unserious relationship.. i've enough kot now..huhu..& to all those that may concern.. i dedicate this to you.. :)




"Aku tidak berharap untuk menjadi orang terpenting dalam hidupmu kerana itu merupakan permintaan yang terlalu besar bagiku,
Aku hanya berharap di suatu saat nanti kau melihat aku dan kau tersenyum lalu berkata "Dialah orang yang pernah hadir dlm hidupku & pernah membahagiakan aku suatu ketika dahulu" :')





p/s: sesungguhnya aku akan tahu bahawa aku pernah berada dihatimu.. & memori indah itu xkan kulupa sampai bila2..kuharap kamu jua begitu.. biarlah hanya tinggal memori.. kerana aku ingin melangkah membina hidup baru.. mencari redha Ilahi... hanya doa dariku yang akan menemani hidup kamu.. kuharap kamu bahagia walau tanpaku disisi.. & mungkin suatu hari nanti, apabila masa beredar dgn pantasnya, kita akan bertemu lagi.. dan aku berharap agar aku kuat & boleh menerima (redha) melihat kamu bahagia bersama insan lain tanpa luka di hati.. Sesungguhnya untuk melepaskan kamu bukan mudah.. namun ini yang terbaik..untuk mengelakkan aku dari terlanjur menyayangimu..terlanjur mencintaimu.. aku takut aku tidak akan mampu melepaskan dirimu.. aku takut aku akan terluka lagi..kerana hatimu sebenarnya untuk dia..bukan untuk aku.. permainan ini harus tamat..cukup lah kamu mempermainkan perasaanku.. membuatkan aku jatuh hati sedangkan kamu milik dia.. sekarang aku mahu berubah..sudah cukup sudah.. biarkan semua itu berlalu..aku mahu mencari bahagia sendiri..moga ada sinar nanti.. aku mahu mencari redha-Nya.. aku mahu menjadi orang yang baik2..kerana Allah SWT telah berjanji.. perempuan yg baik adalah untuk lelaki yg baik.. aku mahu lelaki yg baik menjadi imamku..yg mampu membimbingku & membawaku ke syurga yg hakiki.. aku sedar kini..cinta dunia tidak akan selamanya berkekalan..bahagia & seronoknya cuma sementara.. hanya cinta padaNya yg abadi.. dan aku berharap agar dgn mencintai diriNya, Dia akan menghadirkan seorang lelaki, jodohku yg baik yg telah ditetapkan di Loh Mahfuz sejak azali.. Insyaallah.. doakan kebahagiaan diriku.. ku jua berdoa agar engkau sentiasa bahagia & dirahmatiNya.. (^_*)




now my mission is:







Amin.. Doakan saya.. (^_^)

No comments:

Post a Comment

Miss Honey © 2013 | Best Viewed with GOOGLE CHROME | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿