Sunday, July 24, 2011

~Ade orang femes visit & jadik follower sy.. sob..sob.. :)~

Hi & Assalamualaikum..


pagi tadi aku bukak blog.. & alangkah terkejutnya aku apabila ada seorg blogger yg aku slalu skodeng (alamak kantoi! haha) telah komen post latest aku & jadik follower yg ke-26 blog aku yg x brape nk besh ni.. muahahaha.. siyes terharu !! hukhuk..


aku x reti sgt nk berblog sebenarnya.. nak wat blog canggih2, ade glitter2 & fancy2 header pon aku x reti woooiiii.. siyes aku x reti.. betapa noobnye aku dgn kecanggihan teknologi masa kini... kahkahkah.. even nk baca blog org lain pon aku malas.. aku x reti nk cari blog yg besh2 utk dibaca... nk carik ramai follower.. huhu.. tp adalah satu ari aku terjumpa blog ni.. jodoh agaknya.. :P siyes aku jatuh cinta pndg kedua...sbb cinta pandang pertama aku dh jatuh pada Mr. Ben..muahahahaha..


aku suka baca post yg owner blog ni buat.. klakar..sweet.. comels.. & gila-gila gitu.. tuan empunya blog ni adorable sgt..hihi.. she's just being herself.. aku suka baca ayat2 dia yg bley wat aku gelak & tersenyum sensorg..bile baca apa yg dia tulis, hilang stress aku...huhu.. 1st time baca post die aku terus je follow..dulu2 aku silent reader jer.. baru smlm aku post comment kat psl review dia kat satu produk intimate ni.. harharhar..skali die da jadik follower aku..sila menangis terharu sob..sob.. :')


kalo korang nak hilang stress & rasa happy, korg bacalah blog nie k... aku promote kat korg.. hehe


http://zoeyzauyah.blogspot.com @ korang taip jer zoey zau yah ska-ska hati k... :)


chow cin cau.. :P


p/s: cik zoey... thanks sbb sudi jadik follower sy.. :)

No comments:

Post a Comment

Miss Honey © 2013 | Best Viewed with GOOGLE CHROME | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿