Sunday, July 3, 2011

~after 2 months apart..~

hi & assalamualaikum..

on 1st july 2011, aku jumpa buah hati pengarang jantung pisang aku aka Mr.Ben.. almost 2 months jugak la x jumpa.. 2 bulan x jumpa mesti la ada byk perubahan kan?? nk mms gambar ni jauh skali laa..sbb die pakai hp 'paling canggih' dlm dunia ni.. kahkahkah :P..bile duk jauh slalu gaduh..itu lumrah la kan??huhu..so, i'm not going to blablabla panjang2, korg enjoy jela da piccas k... :)


ini aku..sebelum jumpa dia.. :)



ini la hero pujaan aku...abah slalu ckp dia ni hero hindustan aku..haha



budak pipi gemok +xde rambut.. dia x ckp die wat botak coz he know i'll be mad.. :P



tgk..comot kemain makan..haha..mmg dia ni budak kecik.. :P



ice lemon tea yg sedap..kami mkn di pizza hut jer.. :)



garlic bread..my faveret.. :)



mushroom soup yg sgt delicious.. :)



ini mmg faveret kami...fettucine carbonara.. :)



pizza pepperoni extra 50% cheese..yummy.. :)



then, sempat la lepak kt MPH & taman kat luar Alamanda jap..snap2 pic.. kat bwh byk lg pic poyos kitorg..haha



aku.. (^_*)



budak botak ni lagi..hehe


menyempat lagi tu duk tgh jalan..heeee.. :)



aku suka bila tgk muka die noob mcm ni.. abaikan gmbr buruk aku di blkg.. haha



like dis pic.. :)



gaya skema mcm bdk plkn... hehe



us.. (^_*)



tgk gmbr ni, rasa cam nk sepak diri sendirik..haha



xde org nk amek kite jadik model, jadik model utk tatapan sndiri la..hahaha..ini bukan DSLR atau gadget canggih..hanya kamera hp 2MP.. :P



van diesel aku.. :P



model buluh...kahkahkah.. :P



kaki aku yg lg besor dr die..sekian



bley pandang2...jgn pegang-pegang..haha
p/s: ingat pesan ma abah tu yeppp budak botak.. :)



tgn cameraman gegor..haha


tu jela update kali ni..ntah bila bley jumpa budak gemok + botak ney lagi..semoga len kali jumpa budak ni makin gemok + byk rambut... hehe.. daaaaa... (^_*)

No comments:

Post a Comment

Miss Honey © 2013 | Best Viewed with GOOGLE CHROME | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿