Tuesday, January 1, 2013

~1 Januari 2013~

Hi & Assalamualaikum...




Bangun pagi ini sudah berumur 24 tahun! yippee.. (kenapa daku riang semacam ini? haha :P)


apakah yg akan berlaku pada tahun 2013 ini? is it will be awesome?? or worst?? takut..


semoga saya lebih tabah menghadapi hari-hari yang akan datang.. 


semoga banyak memori indah bakal dicipta pada tahun 2013..(ramai BFF nak kawen tahun ni..hehe)


semoga saya mampu menempuh segala ujian...


semoga saya murah rezeki & bisnes makin maju...


semoga saya akan makin bahagia bersama keluarga & yang tersayang...


dan berharap semoga jalan saya untuk mencapai cita-cita & impian dipermudahkan..


hopefully, exactly 3 years.. or less.. 


help me Ya Allah SWT.. Aminnn.. :)

No comments:

Post a Comment

Miss Honey © 2013 | Best Viewed with GOOGLE CHROME | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿